Peruutusoikeus ja palautusehdot
Kuluttajana sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme ennen kuin lähetätte tuotteita takaisin.
verkkokauppa.miskala@gmail.com
Peruuttamisilmoituksesta tulee selvitä seuraavat asiat:
- Tilaajan nimi
- Tilaajan osoite
- Tilaajan puhelinnumero
- Tilausnumero
- Palautettavien tuotteiden tiedot (tuotenumero, nimi ja kappalemäärä)
- Kuulisimme mielellämme myös syyn palautukselle, jotta voimme mahdollisesti tulevaisuudessa kehittää tuotteitamme, valikoimaamme ja palveluamme. Jos kyseessä on reklamaatio haluamme mahdollisimman tarkan kuvauksen tuotteen virheestä jotta voimme tarkkailla tuotteidemme laatua jatkossa entistäkin paremmin.
Peruutusoikeus ei koske alusvaatteita eikä suojamaskeja ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava täysin myyntikuntoisia, alkuperäispakkauksessa pesulappuineen ja tuotekortteineen, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Tuotteiden palauttaminen on ilmaista yhden kerran/tilaus jos palautus tapahtuu Ompelimo Miskalan ennalta määrittämän logistiikan yhteistyökumppanin kautta, paketin mukana tulevan palautustarran avulla. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita toimitusmaksuja asiakkaalle jos palautus on tehty jollain muulla tavalla kuin yllä mainitulla palautustarralla. Heti palautuksen saatuamme ja käsiteltyämme palautamme tilauksesta maksamanne rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.
Palautusosoitteemme:
Ompelimo Miskala
Ristimäenkatu 35, 33310 Tampere
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheiden osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Myös palautuksia ja reklamointeja varten teidän pitää ensin olla meihin yhteydessä sähköpostitse: